malinsminut

Björn Rosenström!

Publicerad 2011-04-20 22:42:25 i Festligheter

Ja, så har jag äntligen tagit mig i kragen och laddat upp bilderna från fredagens äventyr på Merry can! Jag hade faktiskt längtat till denna kväll eftersom att det dels var längesen jag var ut och dels för att det var slutsålt. Så klart även för att jag tycker att självaste Björn gör bra festlåtar, men det var liksom en bisak egentligen =) hursomhelst, kvällen började på förfest hos Mikael och Emma i Bredbyn...


FÖRFEST


Lars och Mikael funderar...kanske sitter dom och diskuterar om det kan bli aktuellt att Mikael måste köpa nya sockar snart eller om dom där trasorna klarar en omgång till i tvättmaskinen...;)


Fredrik är alltid lika glad!


Jag glömde att ta med mig benen...eller ja, åtminstone ser det då ut som att jag är utan..=)


Anders hade lust att pimpa sitt leende en aning...(kolla även in hur bra trädet utanför fönstret passar med hans frisyr!=)...som hittat!)


...och så här fräsch blev han! Vilken kille!


Cecilia gillade även att Anders målade naglarna röda ;) (och åter igen...kolla in svärmorstungan i fönstret, den sitter ju som gjuten på Anders huvud!=)..)



"Inga underifrån-kort, Malin!!!!!" Nej, nej...det blev ju inte det heller =)


jag och fina Cecilia alldeles innan vi gick ut till bilen!


MERRY CAN



Låååååång kö....och vi var typ längst bak....


...men tack vare att Emma kände nån längre fram i kön avancerade vi och vips var vi nästan framme =)



Tyvärr råkade jag dö lite i kön...eller ja, jag har ingen annan förklaring till mitt lik-liknande utseende på denna bild...Cecilia och Emma var ju i alla fall fina =)


Janne, Cecilia och Anders


Självaste Björn rockade loss!


Janne bjöd på fisherman-shots...dom drog bra...;)


Nu kommer det lustigaste...av nån anledning fick jag och Cecilia för oss att ta nån slags idolbild med Björn Rosenström...vi lejde en kille i förbifarten att fota oss med vår stora idol (haha!) och så här bra blev det!


Så himla mysigt hade vi! haha!


..tills kortet var knäppt (trodde vi)..."knäpp ett till" sa jag, Björn blev sur och Cecilia såg mest nöjd ut =)


och vips var den lyckliga familjen glad igen!=)

När vi hade lyssnat klart på Björn, druckit drinkar och shots, dansat, pratat, hälsat på folk och minglat runt var kvällen slut och vi begav oss till kebabhouse...mycket klokt val =)

KEBABEN


Janne och Mikael ville visa sin kärlek till varandra....


och det ville även Anders och Cecilia...eller i alla fall Cecilia...=)


Alla köpte kebab utom jag som tog en pizza (ja! jag vet! jag tål ju inte gluten, men vem f*n bryr sig klockan två på natten när man har mer alkohol än blod i omloppet...;)...)...mitt val visade sig vara väldigt stöldbegärligt eftersom alla försökte tjyva till sig en bit....här fäktas jag lite med Janne när han ska inleda sin stöldturné...


"Janne, vi ska ta ett kort"...ja, medan jag gjorde en pose passade han på att norpa en bit av min mat...jäkla typ...



"Ja, tar du mat av mig så tar jag väl mat av dig.."...(Anders som satt mitt emot hade även besticken i högsta hugg för att kunna roffa åt sig lite av min goda mat...)


Den här fina bilden på Erik med vitlökssås i hela nyllet får avsluta kvällen...=)

Tack ska ni ha alla mina roliga! <3

Kommentarer

Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Publicerad 2011-04-21 18:13:08

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)

Postat av: J-E

Publicerad 2011-04-25 01:07:56

Malin det var faktiskt du som inledde stöldturnen av min strips med vitlökssås. Kom inte med några falska uppgifter nu.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-28 14:27:01

herregud vad jag skrattade åt korten med anders hår å trädet å blomman som hittat hahahahaha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela