malinsminut

Fredagskul!

Publicerad 2011-04-14 23:23:14 i Festligheter

Imorrn blir det kul! Direkt efter jobbet är det bara att duscha och fixa till sig för sen bär det iväg på förfest =) efter det beger vi oss in till stora staden och Merry Can där Björn Rosenström ska spela =) Jag kan väl inte säga att jag är nåt riktigt stort fan av hans musik, men det är ju såna låtar som brukar spelas på fester och live-musik är ju alltid kul =) plus att man kan ganska många låttexter också...det känns bara jättekul helt enkelt!=)

(bild från hc.nu)

 

Nä, nu säger jag god natt! Och det är väl lika bra jag säger skål också för imorrn kommer jag inte att skriva nåt =) så GOD NATT och SKÅÅÅÅÅL!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela