malinsminut

Glömde en sak!

Publicerad 2011-04-09 20:57:38 i Allmänt

Förblindad av all bitterhet (haha!) glömde jag bort att jag faktiskt var bjuden på en tjejfest ikväll! Tyvärr kunde jag ju inte vara med eftersom jag jobbar imorrn men annars hade jag lugnt farit! Det är ju verkligen inte ofta nån orkar dra ihop tjejer så där =) mången tack till Emma.N för inbjudan =) tråkigt som faen att jag inte kunde vara med, men så är det när man jobbar varannan (jävla) helg.....när jag tänker efter hade det nog varit bra mycket mer att göra om jag hade bott i stan...många fler att umgås med liksom....men då hade jag å andra sidan inte haft mitt hus....mitt paradis på jorden....min bästa plats =)

Jaja, hoppas ni får kul ikväll tjejer!=) <3

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-04-10 13:23:17

Alltså jobba varannan helg ... det e ju skiiiit mycket ju !!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-10 14:39:11

Ja jag vet! Det är helt vansinnigt mycket! Man hinner ju knappt med nåt socialt liv....var tredje helg hade varit helt acceptabelt...men varannan..nä, det är för mycket...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela