malinsminut

Härlig dag!

Publicerad 2011-04-14 23:19:13 i Allmänt

Idag blev det många inlägg....men hellre det än att skriva om allt möjligt i ett inlägg =)

Dagen har i alla fall varit helt perfekt! Vaknade tyvärr i soffan, fullt påklädd med tv:n och alla lampor på...somnade tydligen som en stock igår...men jag var ju pigg när jag vaknade så det är väl huvudsaken =) tog en dusch och ringde syrran. Vi tog alla hundar och gick ut på en timmes promenad. Hemma igen så gjorde vi en kylskåpsrensning hos mig och lagade till en kycklinggryta med alla möjliga ingredienser....grädde, kokosmjölk, kycklingfond, tomater, riven ost och massa örter och kryddor...till det gjorde vi nudlar...riktigt gott blev det!=)





Vi satte ju oss självklart ute i solen och njöt av både mat och värme =) riktigt trevligt!

Innan jag började jobba klockan tre hann jag dessutom städa hela nedervåningen och renbädda....så jag är riktigt nöjd över dagen! Fint väder ikväll också så det var riktigt roligt att jobba!=)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela