malinsminut

Lördagskvällen!

Publicerad 2011-04-17 22:34:20 i Allmänt



På fredagen var vi ju som bekant i stora staden och roade oss, men det blev så många bilder så jag får göra det inlägget en annan dag..kanske imorrn. Hursomhelst var det en superkul kväll! På lördagen vet jag inte vad som hände med den övriga bybefolkningen för alla verkade helst vilja sitta hemma och inte göra nånting...dom enda som överlevde fredagen var Anders och Cecilia så då traskade dom över till mig och drack lite vin och sådant. Mycket trevligt var det! Jag gillar verkligen att Anders har fixat en sån bra tjej till Norrflärke ;)




Cecilia sysslar även med lite piercing och jag gillar ju verkligen att sticka hål här och där så jag tog tillfället i akt och bad henne ta med nålarna =) ont gjorde det ja...men jag är ju så himla känslig också så det kanske är därför...=) men hon var så duktig och det märktes att hon hade gjort det många gånger =)



Det är alltså den där plattan som sitter lite i mitten so jag fick dit igår =) piercingsmycket var lite större än nålen så hon fick liksom trö igenom det efteråt så därför sitter det åt fel håll....alltså är det baksidan man ser...men det spelar ju ingen roll för det är ju bara att vända på det när det har läkt lite =)


Sen fick jag även ett fint litet smycke i läppen! Och jag är så sjukt nöjd! =) (och nej, jag har inte en guldtand, det är ett tandsmycke som blänker...=)...!) Det är fortfarande väldigt svullet, men det går väl över om nån dag hoppas jag...smycket ska ju inte sitta så där "inni skinnet" sen...men fint blev det tycker jag!

 

Det som är lite tråkigt är att alla tycker det är så himla hemskt..."oo, vad du förstör dig", "fy fan vad fult", "ska du se ut så där, fy fan", "usch", "men fy vad hemskt"....ja...det är ungefär det jag får höra av de flesta...det hade ju varit schystare tycker jag om folk hade sagt "jag gillar inte piercingar, men huvudsaken att du är nöjd"...eller nåt liknande....jag kräver ju absolut inte att man måste tycka att det är fint eller ljuga och säga att det blev bra bara för att få mig nöjd, men det är ju inte heller så kul att höra att man bara är ful och förstörd hela tiden...JAG tycker ju att det blev bra och det är ju faktiskt det som räknas...hur kul skulle det vara om ni hade ett nytt smycke eller ny frisyr eller nya kläder eller nåt annat som ni är nöjd över och få höra "fy fan vad fult"? Ja, ni fattar...

Men jag är ju inte den som är den så jag säger faktiskt ungefär det jag har skrivit här ovanför när jag får en sån kommentar...så Annika bad faktiskt om ursäkt idag..för hon sagt ungefär allt det där....och det var ju bra för då är det ju lugnt =)

Ja, det var som sagt lördagen! Nu ska jag hoppa in i duschen!
Hej!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-04-18 11:43:56

Jag tycker i alla fall att det blev dööö snyggt !!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-18 12:10:17

Så är det! Huvudsaken du är nöjd! Bry dig inte om vad andra säger dom e nog bara avis för att du törs göra det :) Fint var det ! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-18 12:39:55

Skit snyggt Malin !

Vill också göra något nytt!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-18 16:28:50

Men tack så mycket allihopa!=) Vad gulliga ni är! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-18 23:33:12

Ska man se ut sådär då ska man då vara född med det=).

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela