malinsminut

Lycksele - dagen efter...

Publicerad 2011-04-04 23:21:46 i Festligheter

Ja, dagen efter...många av mina kära vänner mådde lite si och så...=) som vanligt dagen efter alltså! Jag mådde ju faktiskt rätt så bra eftersom jag hade störtat i säng rätt tidigt =) Janne var väldigt trött måste jag säga...så där såg jag ju min chans att reta han lite!



God morgon, god morgon! Först sjöng jag en liten sång och försökte vara snäll, men han var inte på bra humör så då tog jag till lite andra knep...hehe....han fick bland annat vakna av stringkalsonger (ja, ni vet, man fixar in kalsongerna..haha), att bli inbäddad i en blöt, iskall handduk, lite massage (inte så skön massage som ni förstår), att bli kittlad under fötterna och lite annat som jag hittade på....=)....sen när han faktiskt hade vaknat fick han även ett kalsongryck och skrek rätt så högt för dom hörde det några rum bort....hihi....jag är inte nådig när jag själv är pigg på morgonen =) hade han gjort så mot mig hade han fått fan för det i många veckor framöver =) Kul va det då i alla fall =)

När Janne hade klivit upp och duschat gick vi och hälsade på Jörgen och Erik. Jörgen var pigg och glad medan Erik inte hade klivit upp än, men var ganska glad ändå så då sjöng jag en god morgon-sång även för han =)

Erik hade hängt upp en person på väggen...såg det då ut som =)

Gott med frukost tyckte Janne! Han rakt skelade lite ;)

Snart fick vi fler kompisar vid frukostbordet! Fantastiskt vad det är gott med hotellfrukost! Bäst av allt!=)

 





Erik hade en sån lustig frisyr! Håret hade liksom ställt sig upp på hela huvudet på nåt märkligt sätt! "Ja, fo si nu hur harne gå...öm de kom opp igen hell"...hehe..han hade lite jobbigt med frukosten =)

Efter frukosten tog vi en liten siesta eftersom vi inte tog så särskilt lång sovmorgon...när vi skulle upp på rummet gjorde Janne en fuling i hissen...brottade ner mig, tog nyckeln till rummet, kastade in mig i hissen igen och tryckte på knappen två våningar ner....hrm...jag hann ju trycka på rätt knapp och komma ut ur hissen, men då hade han redan sprungit iväg till rummet och låst dörren så där stod jag alldeles ensam i korridoren...schysst =) nä, han släppte faktiskt in mig ganska på en gång...men ändå.

Klockan 12 skulle vi vara ute från rummen så då gick vi på Dollar Store för att fördriva lite tid för att kunna köra hem i nyktert tillstånd...oj vilken rolig affär! Så himla mycket bra prylar!=)


Stefan och Martin kollade runt lite.


Hur länge kan man prata om fryspåsar egentligen? Ja, fråga Janne för han är expert. typ.


HAHA! Jag skrattar ihjäl mig åt Erik! Så sjukt rolig han blev i hatten! Han skulle ha köpt den =)


Janne passade bra i flätor, men Erik passade nästan bättre i skärmmössan! Han ser nästan ut som en liten seriefigur tycker jag =) Som Pernilla skrev på fejjan, det fattas bara en liten propeller där på huvet =)

Efter många fantastiska fynd på Dollar Store var det dags att åka hemåt. Jörgen körde även hem. Perfa =) Samtalsämnena i bilen blev även på hemvägen helt sjuka. Jag får ju inte skriva nåt, men jag bara måste få upplysa om att ett av dom var nån slags fantasi om Stefan i bastun...ojojoj...remember Janne? Jag skrattade tills jag fick slut på luft!

Stefan var lite missnöjd med ferraribilarna han hade köpt..."Men va fan, vad är det här för missfoster?!"

Janne köpte en tidning och läste lite om sitt kommande yrke som prostituerad. Han fick många bra tips av killen i tidningen. Han verkade ta 1500 kr i timmen, men Janne skulle nog bara ta 20 kr. Och dessutom stå för rummet..,så jag vet inte hur det där yrkesvalet egentligen kommer att gå för han...lycka till i alla fall!=)

På vägen hem stannade vi också till i Åsele och käkade hamburgare. Mycket gott och trevligt.

 

Ja, kära vänner, det där var helgen. Som sagt, jag har nog inte skrattat så mycket på år och dag! Fantastiskt kul! TACK till alla de bästa för den härliga helgen! Hoppas det blir en repris om inte så länge ;)

 

På återseende!=)

 


Kommentarer

Postat av: J-E

Publicerad 2011-04-07 18:00:35

Faen va less jag blir....

Fryspåsarna var totalt värdelös. Glömde kolla att d var 1 lit påsar, sajten va små dom är=(.

10kr åt h-vete.

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-10 14:44:07

haha! Du skulle ha lyssnat på mig J-E! Jag köpte ju två förpackningar 3 liters påsar för 20 kr. Mycket prisvärt!;)



Du kan få en guldtia av mig nästa gång vi ses så behöver du inte vara så ledsen...hihi =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela