malinsminut

Lycksele

Publicerad 2011-04-01 17:13:43 i Festligheter

Imorrn drar vi till Lycksele! Ska bli hur kul som helst ju! Vi är 22 stycken som ska förgylla Lyckselebornas lördagskväll med vår närvaro =) kvart i tio imorgon bitti ska vi träffas på Norrflärkeskolan...vi får inte hotellrummen förrän klockan tre så tills dess ska vi roa oss med att bada pool och annat smått och gott =) på kvällen har vi beställt middag (tror jag!) och så är det ju dans sen då också...och "disco" tror jag....eller? ja, jag har ju inte koll på nånting förutom att jag har betalat och att vi ska fara imorrn...jag vet ju faktiskt knappt vart Lycksele är...tur det inte är jag som ska köra...

Det är visst herrn längst till höger på bilden som jag ska bo med. Jag minns inte om han hade rymt från gruppboendet eller om han helt enkelt får gå lös nu....får väl ta reda på det imorrn.

 

Ölen är på kylning så nu ska bara väskan (väskorna?!) packas =) Det blir en kul helg det här!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-01 18:15:51

Killen till höger ser ut sådär, sen födseln har han inte ändrats mycket, men dom säger att han är normal iaf.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-04-02 06:16:22

Ha så kul !!! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-03 19:44:02

Jag har också hört att den där killen är på fri fot, han har nyss blivit utskriven... det var ett gäng studenter som skulle få träna att på en patient som var hyffsat normal, nu har dom kommit vidare till nästa nivå som ska vara lite mer utmanande.. Dom hämtar dig på måndag.

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-04 10:35:17

Haha! Ja ni "anonyma" personer. Jag kan ju faktiskt se vilka ni är!=) Och hade jag inte kunnat se det hade det ju inte varit ett dugg svårt att lista ut heller =) era kås!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela