malinsminut

Tatuering!

Publicerad 2011-04-29 12:32:06 i Allmänt

(VARNING Mamma! Om du inte vill se den, scrolla vidare eller stäng av datorn genast!)

I tisdags var jag och tatuerade mig hos Susanne! Hon är ju så duktig så det inte är klokt! Jag hade redan ganska klart för mig var jag ville göra, men hon gjorde det ännu bättre =) jag blev supernöjd! ont som f*n gjorde det...men det var ju värt det efteråt...2 timmar och åtskilliga skrik och gnäll....=)..Susanne var otrolig som stod ut och klarade av att göra den så fin trots att jag inte direkt låg helt stilla..=)




Så här såg det ut efter en timme...då fick jag ta en paus och samla lite krafter =)

Tadaaa! En timme senare var det klart! så fint, så fint!=) helt plötsligt börjar jag tycka att jag har ganska snygga ben...;)

 

Om ni inte ids googla på texten får ni fråga mig =) den har ju så många innebörder att jag inte orkar skriva ett helt inlägg om det just nu =)

 

Hej!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-29 14:01:26

Vad fint! Den passar perfekt på dig, en Malin-tatuering på Malin :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-29 17:04:12

Men tack Elin! Vad gullig du är!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela