malinsminut

Härliga vår!

Publicerad 2011-04-20 23:11:54 i Festligheter

Våren är verkligen härlig! Det märks att folk liksom börjar krypa fram ur sina vinteriden för man träffar så mycket folk helt plötsligt, folk hör av sig, folk vill umgås och man behöver nästan bara gå utanför dörren för att stöta på nån. Det är så himla härligt! Förra helgen var ju verkligen rolig! Jag fick nästan sommarkänslor bara av att umgås och dricka vin och så...sen att det blev mörkt och kallt på kvällen gjorde mindre...jag vägrar ju ändå att ha nån jacka nu när det är plusgrader så..=)

Fredagen och lördagen var ju som jag skrev i förra inläggen väldigt kul. Det var så himla kul att Anders och Cecilia kunde vara med också! Jag gillar verkligen den tjejen alltså! (Ja Anders också förstås!=)..) jag känner att vi kommer så bra överens, fast vi inte har träffats särskilt många gånger än...och det är verkligen en liten egoboost att umgås med henne för hon säger så många saker som hon verkar mena och som jag verkligen blir glad för =) Jag ser verkligen fram emot nästa gång (28e maj va?) =)

Man kan ju tro att helgen tar slut på söndan, men det gjorde den faktiskt inte denna gång =) i måndags kom nämligen min bästa Lena hem på en blixtvisit från Göteborg. Tur för mig att ingen i hennes familj var på hemmaplan för då fick jag ju ha henne för mig själv både på måndan och tisdan...hehe =) det är alltid lika kul att träffas och ta igen de månader vi inte har setts. När vi väl träffas känns det som att det var typ förra veckan vi sågs...=)



Det blev ju inte precis nån våldsam fest, men eftersom jag inte behövde kliva upp och jobba på tisdan så delade vi på några vinflaskor under tiden vi skvallrade =)

Det blev en ganska sen kväll faktiskt, men pigga och alerta möttes vi ändå upp för en härlig långpromenad i solen. Otroligt vad roligt det är att gå ut och gå med nån man inte har träffat på länge! Jag vet inte hur länge vi var ute, men skönt var det! Sen gick vi hem till mig och käkade lite glass på bron...surrade lite mer och njöt av solen =) sen var det dags för mig att jobba...

 

Det var i alla fall en rolig helg som rundades av med en mycket trevlig måndag och tisdag!=) och nu börjar ju påskhelgen imorrn så redan på fredag blir det mer festligheter! Ojoj, bara att ladda för en härlig helg =)

God natt!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-04-21 17:56:31

Läste precis ett reportage om Carl Jan Granqvist och ni har en hel del gemensamt...:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-25 01:02:28

Anni hur kan man läsa om Carl Jan?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela