malinsminut

Ett år vackrare, ett år klokare =)

Publicerad 2011-08-24 18:45:22 i Festligheter

Helt galet vilken fantastiskt bra födelsedag jag hade! Jag fyllde alltså år förra måndagen, den 15e, och dagen blev precis så bra som jag hade trott =) jag jobbade i och för sig till fem, men kvällen vad ju toppen! För det första fick jag ju så vansinnigt många grattishälsningar så jag blev alldeles förvånad. Nog för att facebook påminner alla vänner om att man fyller år, men det var ju ändå strax över 200 av dom som tog sig tid att skriva grattis =) jag blev mycket glad, mycket glad =) sen fick jag också massor av sms och några telefonsamtal som förgyllde min dag! Och så personliga grattis förstås...så tack och tack och tack alla! Jag får verkligen en egoboost för varje år jag klockan slår 15e augusti ;)

Jag fick ju många bra saker också! Precis vad jag hade önskat mig =) en dammsugare (lila såklart!) av mamma och pappa, ett våffeljärn av syskon med familjer, en hink för tvättmedel, blommor, trisslotter, godis, bröd, ölkylare, saltströare...ja massa bra saker =) jag blev så nöjd!




Bröd som Pernilla hade bakat enkom för att jag skulle kunna äta det! Supergott var det också!=)


Gullungarna Arvid och Alicia plockade en fin bukett =) (där ligger även min mobil och skäms för att den dog av spritångor på countryfestivalen...ja, det har varit en jobbig tid men nu är äntligen en ny på väg ;)...)


Tårta och kaffe!


Busungar i vardagsrummet!=) (och Alicia har en orb på foten...)


Jag fick mycket bra hjälp med paketöppningen =)












Två sånna här fina och goda tårtor fick jag även av mamma =)



Jag älskar när det blir så där vansinnigt rörigt! Alla kommer på en gång, alla ska fika, ungarna springer runt och drar fram saker, det surras och pratas så man knappt hör nåt, hundarna härjar (eller ja, Ling-Ling i alla fall..), det flyger papper och saker, mammor och pappor jagar sina barn...ja, det blir bara helt galet och roligt! Rörigt för mig som är van att vara ensam, men jag fullkomligt älskar det! Det är så himla roligt! Nån gång per år alltså..;)...och sen när alla har farit är det alldeles tyst och man får gå runt och städa och diska och vara nöjd över att man har det så roligt och bra =) ja, tack alla mina nära och kära!

Tyvärr har även min kamera dött så den är på reparation...så tyvärr har jag inte kunnat fota nåt på ett tag..hade gärna lust att lägga upp en bild på den fina blomman jag fick av Mikael och Emma, men det går ju ej. Jag hoppas jag får tillbaka den snart för jag är verkligen elektroniskt handikappad utan både mobil och kamera....det är jobbigt kan jag säga!=)

Jaja, nu ska jag ut på en promenix med vovvarna och morsan. Imorrn är jag ledig. På lördag ska jag till Strömsund och det ser jag verkligen fram emot! Kommer bli så himla roligt som vanligt!=)

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-08-24 19:27:41

Jag hade till och med glömt bort brödet. Tänkte vad tusan har hon lagt ut bild på, ser ju inte ens gott ut. Nåja.



Elektroniskt handikappad? Men du har ju uppgraderat hela hemma stallet ju. Ny tv, och nytt surroundsystem!!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-24 20:03:39

Det såg visst gott ut! Och gott var det också =)



Ja jag vet! Jag har ju uppgraderat övrig elektronik, men utan kamera och mobil känner jag mig ändå handikappad...det är ju det jag använder mest! Förutom datorn då...=)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-09-10 01:39:28

Ett år segare?? Nu tycker jag du väntat läääänge med att uppdatera!

Postat av: Lovisa Design

Publicerad 2011-09-27 00:50:36

Ååå vilken fin rosbukett !! Ja blommorna ifrån småkillarn var ju fin oxå hihi !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela