malinsminut

Fantastiska sommar!

Publicerad 2011-08-02 00:11:37 i Festligheter

Jag kommer aldrig hinna skriva ikapp den här sommaren! Hittills har den ju varit så fantastiskt rolig så den slår alla andra somrar..=) det har bara varit roliga saker hela tiden. Inget tråk och inget bråk. Jag har faktiskt lyckats ta vara på den härliga sommartiden och proppat den full med massa roliga saker! Och än är den ju inte slut! Jag får göra nån slags sammanfattning när jag börjar jobba igen...men nu har jag laddat bilder från förra helgen då jag var i Strömsund så jag börjar väl med dem...



Jag åkte alltså till Cecilia och Anders i Strömsund på lördagen. Vi handlade lite, pysslade med en diskmaskin och gick och åt på utebadet. Mycket trevligt och lagom ansträngande på lördagförmiddagen =) Vi skulle egentligen ut till en by och kolla på traktorpulling, men det regnade så vansinnigt så det gick bara inte...här på bilden var det dock strålande sol så där var det trevligt!=)

Vi fick såsmåningom sällskap av Malin och Tina och fixade till oss för kvällens partaj. Jag, Cecilia och Malin på bilden.

 


Sen grillade vi lite kött och åt gott på balkongen =)


Därefter drog vi vidare till en fest.




En stund senare åkte vi mot öltältet i Flykälen.


Där spelade dom bra...


...och hade fina traktorer =)



Cecilia fick även gå upp på scen och sjunga en melodi! Väldigt duktig var hon!


Lördagskvällen slutade (som väntat!) i något som liknade vansinne för min del. Vaknade på söndan med håret bakochfram...ja på riktigt. Inte mådde jag särskilt bra heller...men det var ju mitt eget fel. Men kul va det i alla fall och det är ju huvudsaken!=)


Söndagen ägnades mest åt att kolla på film och tv och slöa i soffan...och äta massa onyttigheter =) på eftermiddagen fick vi middagssällskap av Janne, Linnea och Håkan som var på genomresa. Mycket trevligt!



Håkan skulle till fjällen och vaska guld. Han hade även hittat en rubin (som Linnea visste var en röd, liten reflexbit...)..men ändå! Man måste ju ha visioner =)

Vi släpade in gästsängen till vardagsrummet så jag också fick vara med och kolla på film =)

 

Anders hade projektorn med sig så det blev riktig bio av alltihop. Så bra!=)

 

En jätterolig helg var det verkligen! Alla i Strömsund är så trevliga och glada hela tiden och jag bara älskar stället! Hade det inte varit för att jag redan hade hittat mitt paradis skulle jag lugnt kunna bo där...om jag nu skulle vara tvungen att bo i en stad (eller vad det nu är....)...hellre än Övik i alla fall! Ja...Strömsund levererade än en gång...och det tog inte slut där....fortsättning följer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela