malinsminut

I övrigt..

Publicerad 2011-08-11 23:05:04 i Allmänt

Förutom fest onsdag och lördag förra veckan har jag ju även hunnit umgås en hel del med nära och kära. Jag har fått en hel del kvalitetstid med gullungarna Arvid och Edvin och även några dagar med prinsessorna från Risbäck =) i övrigt har jag mest bara ätit...och ätit...och ätit....det är väl typ det vardagarna på semestern går ut på verkar det som...äta...?!...och vila....jag tror aldrig jag har varit så lat som jag har varit denna vecka...vansinnigt vad jag har slöat. Men det är ju liksom ett helt år till nästa gång man får chansen att slöa en vecka så det behövs nog =)


Finpojkarna äter blåbär som deras pappa plockat in =)


Mat i solen!


..och glass =)


Mera mat!


och en hel del grillning har det blivit =)

Jag hade två projekt jag hade tänkt hinna med under semestern....trappan till övervåningen och hallen uppe. Det går väl så där. När fyra veckors semester börjar tänker man att man ska hinna såååå mycket, men nu när det bara är tre dagar kvar inser jag att jag inte ens har hunnit hälften av vad jag hade tänkt....jag har i alla fall inte så mycket kvar på mina projekt så förhoppningsvis får ni snart se bilder =) jag vill inte lägga ut bilder på halvfärdiga saker så ni får snällt vänta =)

Imorrn ska jag, Annika och Pernilla till Gullänget och bli sminkade och fotograferade =) helt gratis...men sen får man naturligtvis köpa bilderna för en dyr penning om man vill =) det känns himla kul! Jag måste kolla upp lite kläder bara....

På lördag är det dags för countryfestivalen igen. Det känns också kul! Bara det inte regnar så blir det nog alla tiders! Jag har hört rykten om att det kommer vara en pool där även detta år =) längta!

Nu ska jag fortsätta slöa i soffan =)

Kommentarer

Postat av: Lovisa Design

Publicerad 2011-08-22 12:09:52

sv: Till din frisyr skulle jag rekommendera Styling paste (den bruna burken) som man kan framhäva detaljer i håret om man vill det och så har den bra stadga tycker jag



OCH så luktar den super gott vilket jag sätter som ett stor plus i kanten på produkter hihihi ...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela