malinsminut

Lördagen

Publicerad 2011-08-11 22:57:55 i Festligheter

I lördags var det egentligen tänkt att vi skulle fara upp på flygfältet och kolla på dragracing...men det regnade ju precis hela lördan så dom kunde inte köra nåt.....vi skulle i alla fall fara med traktorvagnen från Berra klockan elva så jag var på plats då...ungefär klockan fyra kunde vi bege oss...då hade vi hunnit öla några timmar och ätit hämtmat från Sannas....


Malin, Cecilia och jag på plats i fina vagnen =) Just de, vi fick ju finbesök från Strömsund denna lördag! Väldigt kul!=)


Vi åkte alltså upp till fältet, gick runt bland alla bilar som stod och surade och åkte hem igen....och pimplade en hel del öl...och lyssnade på musik =) trevlig resa, men vädret förstörde ju allt!



Tillbaka till Micke. Killarna hade förberett poolen innan vi for så det blev direkt dags för bad =)


Älska poolen!


Vilket snällt par som förser Berra med öl och vin =)


Vi tog även några dopp i tjärnen! Väldigt skön temperatur på vattnet!=)


och så lekte vi krokodiler ;)


Klockan tio ungefär var det bara att kliva upp och fixa till sig för utgång i stan!


Vi drog på Harrys och fortsatte festandet =) tyvärr tog jag inte en enda bild sen vi kom fram....det var lite synd att vi inte gick på Olles tycker jag för det brukar ju vara bättre där, men det gick bra ändå!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela