malinsminut

O'Learys på en onsdag

Publicerad 2011-08-11 22:51:23 i Festligheter

Jag fattar inte varför jag inte uppdaterar oftare för jag sitter vid datorn ganska mycket, men kommer mig liksom inte för...förra onsdan var vi i alla fall på O'Learys och hade kul =)


Förfest hos Hanna innan vi traskade ner mot stan. Jag är egentligen inte så där kort (tror jag), men alla andra var väldigt långa bara =)


Linda firade sin födelsedag =)


och Billy spelade röjiga Gyllene tider-låtar =)


Sören och Anders.


Johanna var också där!=)


Bra drag!

En himla kul kväll var det! Jag blev lite sjuk på vägen hem, men det är ju sånt som händer. Mycket bra för att vara så där mitt i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela