malinsminut

Sista dagen på stråket..

Publicerad 2011-08-03 15:15:26 i Festligheter

Onsdagen var en något kämpigare dag...det sätter sina spår att dricka sprit många dagar i rad...hmm...men det är lika bra att bara fortsätta för annars blir man ju dålig direkt....det enda vi hade planerat på onsdagen var att vi skulle iväg på en "olaglig konsert". Ja, den kallades så för att det var privatpersoner som hade arrangerad en konsert i en vanlig park och förra året hade polisen kört förbi och vinkat...dagen efter stod det i den lokala tidningen om en olaglig konsert som polisen hade fått skingra...haha! Dumt.





Cecilia fixar inför konserten. Här ser man ju också hur det såg ut utanför vårt rum...trappan leder direkt in till scenen.

Öl och sallad till lunch...gött.

Framme vid konserten! Det var ungefär lika mycket folk åt andra hållet. Strålande sol, bra musik, härliga kompisar och ingen polis =) En fantastisk eftermiddag helt enkelt!

 

Efter konserten gick vi tillbaka till rummet och piffade lite inför kvällen.

Bästa brudarna! <3

 

Vi gick ner på stråket ganska tidigt för att hinna med lite tält den här kvällen...det var myyyycket folk ute! Onsdag = lill-lördag...så ja...det var fullt!

 

Dagen och kvällen började sååå bra, men slutade med att vi mest fick köa hit och dit så även om det var kul så blev den sista kvällen den minst roliga. Men vadå, nån kväll måste ju vara minst rolig också =)

 

På torsdagen checkade vi ut och gick till McDonalds för att äta....

Jobbigt att vara bakis på McDonalds när det är 100 grader varmt =)

sen fick vi sitta i en park och försöka nyktra till så nån kunde köra hem....buuuuuhu....

 

Det var så vansinnigt tråkigt när veckan var över....man lever lite som i ett fantasiland...eller som utomlands...eller ja, what ever...helt enkelt tråkigt att en fantastisk sommarvecka var över! Jag ville liksom inte fara hem...fast jag längtade ihjäl mig efter hundarna....jag ville inte att det roliga skulle ta slut...men det gjorde det ju. Tur att jag har si så där 500 kort från veckan som jag kan kolla på och drömma mig tillbaka med!=) Helt klart en vecka att minnas och glädjas åt!

Tack och tack och tack alla ni som gjorde allt så roligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela