malinsminut

days of jupiter

Publicerad 2011-12-09 12:15:41 i Allmänt

Facebook är värdelöst på många sätt, men för de som vill göra reklam och fiska röster måste det vara fantastiskt bra! Alla gör ju det nu för tiden så på det viset blr det ju rättvist ändå... Jag hade en på min vännerlista som skickade en evenemangsinbjudan om att rösta in ett band till Swedenrock. Så jag letade åt några låtar och lyssnade lite Inte min musik direkt, men bra ändå faktiskt. Så jag tänkte av ren snällhet att jag kunde ge dem lite reklam. =) Det är ju faktiskt kul att dom finns i Övik!


Lyssna på några av deras låtar här om ni vill!

Och om ni vill rösta kan ni göra det här.

Dagens goda gärning - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela