malinsminut

En liten apa.

Publicerad 2011-12-30 11:19:23 i Allmänt

Det här med spotify då. Man kan ju se varandras "profiler", vilka låtlistor man har, vilka låtar man lyssnar mest på osv...jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg min egen topplista! Folk måtte väl tro att jag är nån slags galning för överst på min lista, som nummer ett, låg "Tänk om jag hade en liten, liten apa." hahahaha! Vad säger ni om den melodin då? Inte illa för att vara 27 år ^^ nä, faktiskt så brukar jag bry mig rätt så lite om vad folk tycker om vad jag lyssnar på för musik, men det där kändes väl kanske som att det behövde förklaras =)
Jag har sagt upp mitt "vanliga" spotify-konto och använder istället premiumkontot som jag har på mobilen. På mobilen har jag tidigare bara haft en enda låtlista med låtar jag lyssnar på när jag går till jobbet och promenerar med hundarna. I övrigt har jag bara använt spotify i mobilen för att spela roliga barnsånger för Arvid och Edvin och därför hamnade den där aplåten högst upp =) Edvin är så galet söt när han dansar till den! För övrigt fanns även "Sjörövar-Fabbe" med på topplistan...av samma anledning =)
Jag är bara hemma på lunch en sväng nu. Därför får ni inte ens en bild i det här inlägget =) hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela