malinsminut

En miss..

Publicerad 2011-12-22 22:39:50 i Allmänt

Ja...ni ser..så där kan det bli! Jag skriver lite då och då och när jag tycks vara klar och ska skicka iväg det glömmer jag bort att ändra rubriken...så förra inlägget fick alltså heta "Utkast 22a december...." Det gör ju inget...jag kastar väl in en bild till när jag liks skriver..


och det är ju faktiskt sant! Den bästa glädjen är ju egentligen när man kan göra någon annan glad =) och så här i juletider biter jag ihop och sväljer otacksamhet och folk som inte uppskattar....just den här tiden på året delar jag gärna med mig utan att få nåt tillbaka. När det är vanlig vardag igen kanske jag biter ifrån ^^ men bara om ni har otur =)

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela