malinsminut

Ett bra kort

Publicerad 2011-12-04 18:40:44 i Allmänt

Jag pratar mycket med mina spöken. Jag får för mig att dom står och lyssnar på mig för dom känns så närvarande många gånger. Jag ber dom ofta att välja tarotkort åt mig också och faktiskt får jag väldigt bra svar och råd. Dom vet ju liksom saker som vi inte vet och jag har ofta hört att de brukar vilja kommunicera med bland annat kort så då är det ju dumt att inte låta dem hjälpa till =)

Idag drog jag ett bra kort. Det var en speciell fråga jag ville ha svar i så klart och fick detta svar:

"Det här kortet visar på inre styrka, att man står säkert med sig själv, har erfarenheter från omgivningen som gör att man vet sin egen styrka och sin målmedvetenhet. Man vet vad som finns för en och vad man bör göra och vet vad man klarar och resten låter man vara. Dras till kompletterande energier och egenskaper. Fysisk hälsa och vitalitet."
Vad kortet antyder:
Om du är redo att acceptera allt du finner inom dig själv kommer du att kunna gå igenom allt med en djup känslighet, uppmärksamhet, kärlek och förståelse.
Vad kortet råder:
Ta in allt med större uppmärksamhet. Ofta upplever vi känslor som kärlek, sorgsenhet, smärta, raseri eller rädsla som hinder bara för att vi aldrig lärt oss att använda dem som potentiell energi.
Affirmation:
Jag njuter av att leva helt och fullt.



Jag tog inte med allt. Det var väl egentligen inte det svar jag ville ha, men kanske ändå det svar som är sant. Jaja, det var det. Nu ska jag fortsätta spana efter våtrumsmattor ;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela