malinsminut

God morgon!

Publicerad 2011-12-13 11:52:39 i Allmänt

I natt har jag haft lilla fröken Alicia här som sällskap. Jag hämtade ju henne på dagis igår och sen har vi gjort massa roliga saker...=) nu ligger hon och kollar på Törnrosa så jag passar på att skriva lite...vi ska snart gå ut och skotta snö och sen gå bort till dagis igen så får hennes föräldrar hämta henne där. Jag börjar ju jobba klockan tre så det passar ju bra =) vilken mysig liten tjej hon är =)

Igår fick jag även toadörren insatt av min käre bror =) och då var småpojkarna här under tiden så jag fick gosa lite med dom också. Fina ungar!

Det är redan tisdag! Bra! Det var längesen jag längtade till en helg såhär, och ändå ska vi inte göra nåt speciellt. Det ska bara bli så galet roligt! Och veckan blir nog bra också skulle jag tro. Fikasällskap imorrn och bortbjuden på glögg på torsdag. Julen är ju mycket om att fika och äta, men så fantastiskt mysigt!

Albert är nog en av mina idoler tror jag....

 

Nä nu ska vi stänga tv:n och göra nåt vettigare!! hej hej, ha en bra dag!!

 

 

 

Det blev som jag trodde. Vilken tur, för då blev det lite lättare.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-12-13 15:16:03

Jag och pernilla följer... Det behövs två rejäla livvakter för att hålla koll på dig...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela