malinsminut

Imorgon

Publicerad 2011-12-01 22:47:29 i Allmänt

Jobbigt idag. Fick sjukskriva mig från jobbet på eftemiddagen, andra dagen i hela arbetslivet. Gick inte alls för sig. Britt-Marie tyckte jag skulle gå hem redan imorse när jag råkade skriva fel lösenord tll schemaprogrammet femton (15!) gånger! ha! Min användare blev spärrad för ett tag. Jaja, det var inte därför jag gick hem. Men tankspridd är jag nu för tiden...jag har så mycket att tänka på och fundera igenom att jag har ont i huvudet nästan varje kväll. Gulliga, gulliga Annika som umgicks med mig hela dagen fast hon nog inte ville =) Nu börjar det gå framåt med vissa saker i alla fall och det känns ju kul! Imorrn är det ju dessutom helg och det känns ju nästan ännu bättre! Det blir en bra helg ^^

Jaja, gnäll och gnäll...men det är ju bättre att jag skriver här än att jag tjatar öronen av nån som inte orkar lyssna. Nu ska jag lägga mig och sova och vakna glad och pigg imorgon bitti. Det är ju så mycket roligt som händer framöver så jag får tänka på det istället för det som gör mig trött och less.
God natt! Imorgon blir en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-12-02 08:30:52

Självklart vill man vara med sin syster om hon är deppad och behöver uppmuntran!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela