malinsminut

Fullt upp igen

Publicerad 2011-12-12 11:25:19 i Allmänt

Jag borde egentligen ge mig själv spö för att jag sitter vid datorn...jag har sååå galet mycket att göra idag. Först måste jag duscha och spackla ett varv i nya badrummet, sen ska jag hämta Alicia på dagis klockan tre och så ska vi fara och handla. Jag har inte ens ätit frukost än...Ikväll ska jag, Annika och Alicia baka lussekatter samtidigt som Olle och pojkarna kommer så Olle kan sätta in dörren till badrummet. Alicia ska ju sova över här så vi har ju massa annat vi måste göra också..sminka oss, kolla på Hello Kitty och göra roliga teckningar ^^

I övrigt är resten av veckan också fullspäckad...tisdag jobbar jag kväll, onsdag kanske det blir att sätta våtrumsmattan, torsdag är det fika i stan och fredag och helgen är jag i Strömsund..yeej!=) Sen ska ju allt möjligt annat göras under veckan också...städa, byta gardiner, göra klart julklapparna..och ja, jobba. =)

Fullt upp som sagt...men det känns bra för då blir det helg fortare =) och sen blir det jul fortare =)

Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela