malinsminut

Helger!

Publicerad 2011-12-12 00:33:14 i Allmänt

Vilken bra helg! Och jag har inte ens varit full! ha! Bra! Sist en helg var så bra var nog halloween. Den innehöll också lite lagom av varje liksom...sällskap, mys, fest och bra människor. Förra helgen var ju visserligen också bra, men då blev jag ju nog så full. Tur Pernilla tog reda på mig! Annars hade jag nog vaknat upp på max på söndan =) Jag ser verkligen fram emot helgen som kommer också!! Fast den här helgen inte ens är slut än!

Först var det tänkt att jag och Cecilia skulle till Umeå till Tina, men då hade hon nån slags hästshow som hon hade glömt bort så det gick inte. Då föreslog Cecilia en helgkryssning eller en tripp till Trondheim eller Östersund eller nåt,..jag är ju så klart med på allt ;) men efter närmare efterforskningar och lite annat trubbel blev det inget av tidigare alternativ. Det spelar ju egentligen ingen roll var man är så det blir helt enkelt så att jag far till Strömsund på fredag istället =) det känns så fantastiskt roligt! Och äntligen ska jag få träffa Erika också som Cecilia har talat så gott om =) Vi är tydligen väldigt lika varann så det torde ju bli en match made in heaven ;) kul ska det bli! Det var tydligen nån luciagrej nånstans där (glömde att fråga vilket ställe!) på lördan som vi nog ska gå på =)det spelar ju inte heller nån roll vad det är bara man får dricka öl, vara med roligt folk och lyssna på nån slags musik...då blir det kul! Strömsund har ju aldrig gjort mig besviken tidigare så jag tror det blir en bra helg =)

Igår åt vi julbord förresten. Det var mycket gott och väldigt trevligt! Tack för maten!! <3

Och den där kryssningen förresten...den smider vi nog framtida planer för..^^ det kommer ju bli alla tiders tror jag =)


Och det här med ödet...ja jag förstår det inte, men lustigt är det ibland!

Nu ska jag kolla på film tills jag somnar. Ledig imorrn! Greeeeat!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela