malinsminut

Tidsfördriv..

Publicerad 2011-12-29 00:11:34 i Allmänt

Ledsen att göra er besvikna men jag har inte gjort nåt julinlägg ikväll...jag laddade upp två bilder, tog en promenad och sen gick massa tid åt att diskutera (mer eller mindre galna) filmer på facebook. Underhållande! Nu är klockan snart tolv och jag fördriver lite tid medan jag väntar på saker och ting. Imorrn är jag ledig och det ska bli så skönt! Det enda jag har planerat är ett hemligt möte ^^ spännande va? det är det inte.

Ni som har facebook och har kollat på korten från julafton och juldan (om det nu är nån!) kolla lite extra på bilderna får ni se vad galet många orber det är emellanåt. Jag ska klippa ut och visar er senare...jag har till och med hittat en som rör sig....och det ska ju tydligen vara rätt så unikt. Men ni får ju tro vad ni vill så klart =) under julhelgen är det ju extra mycket energier i farten överallt så det är ju inte så konstigt om några fastnar på bild...

Jag råkade tippa ut en kopp kaffe över min tarotkortlek ikväll..typiskt,.dom kanske tycker att jag använder den för mycket ^^ det tar lite tid att tvätta 78 kort....

Nu har jag inte tid att skriva mer! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela