malinsminut

Badrum

Publicerad 2011-12-05 21:55:27 i Huset

Nu ska det handla om huset för en gångs skull. Inte spöken eller elände eller nåt annat ni tvingas läsa hela tiden =) mitt nuvarande projekt är toan på överåningen. Det är massor kvar att göra, men jag har ju ändå kommit lite längre än ingenting =) innertaket och belysningen är klart, golvvärmen ligger i flytspackel, alla väggar är skivade, fönstret är bytt och alla eldosor är på plats. Dessutom är vatten och avlopp draget, men inte inkopplat. När jag tänker efter är det egentligen inte så galet mycket kvar, men när jag tänker efter en gång till är det ändå mycket jobb som ska göras. Tur jag har bra hjälp =) jag har i alla fall beställt en dörr som är på väg och ikväll måste jag beställa golv- och väggmatta så det hinner komma till nästa vecka då det förhoppningsvik ska på plats. Jag har liksom en färdig idé i huvudet om hur det ska se ut när det är klart...

ser ni nån färg? Väggarna ska i alla fall vara så där vita är det tänkt. Alla fyra.
Så här ska golvet se ut. Så svart det bara går =)
Det här är våtrumsskivor som ser ut som kakel. Det hade jag tänkt ha bakom tvättstället och kanske nån annanstans också...de svarta alltså. Så blir det vita möbler och vitt porslin.

Så, fattar ni? Svart golv, vita väggar, svart kakel, vita möbler. Så får jag piffa till det med kanske lila handdukar och mattor och sånt =) bra va?

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-12-07 09:24:53

Skitfint!!!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-09 13:35:31

Blir nog riktigt snyggt! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela