malinsminut

Insane

Publicerad 2011-12-08 23:25:58 i Allmänt

Å hua...jag har så galet ont i nacken och axlarna så jag tror jag rasar ihop snart. Jag tycker så jäkla synd om er som har ont i ryggen och nacken och allt det där JÄMT. Det är verkligen handikappande...dessutom har jag fortfarnde ont  foten sen den där jäkla trappan i Hammerdal sabbade min (tydligen väldigt utstående =)..) fotknöl...det är ju typ två månader sen så nåt måste ju ha gått sönder...men så länge saker och ting inte blir sämre får det vara tills vidare.

och jag ska väl egentligen inte klaga för jag är ju aldrig sjuk eller har ont nånstans i vanliga fall. Nu har det väl i och för sig blivit lite galet med saker och ting, men jag vet ju att det går över och vad det beror på. Så, jag tycker som sagt synd om er som måste ha ont jämt...tyvärr är det ju många som klagar mycket som inte har särskilt ont också så jag är liksom oftast skeptisk till folks sjukdomar...därför håller jag helst tyst om mitt eget elände också för att ingen ska tro att jag söker medlidande eller så. Vill jag ha det så ringer jag nån av mina bästa och tvingar dom attl lyssna och tycka synd om mig ^^ det här läser ni ju av egen fri vilja så här får jag klaga bäst jag vill =)


Idag har toadörren och dörrkarmen kommit så imorrn ska min kära bror sätta den på plats! fantastiskt att kunna städa undan alla verktyg och saker och stänga dörren så här innan jul!=) Det känns så braaaa. Jag har dessutom gjort klart alla julklappar snart..=) bara att baka lussekatter och julstäda så är julen välkommen =)

Å..jag längtar till nästa helg. Jag behöver en galen Cecilia-helg så här innan jul. =) Det är osett än vart vi ska fara men det är ju bara en liten detalj i sammanhanget ^^


Nu ska jag göra lite vettigare saker! Hörs hej!!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-09 07:31:27

Beror ju lite på att man är ovan också tror jag. Jag har typ aldrig ont i huvudet, så när jag väl får det så blir jag som förlamad. Har man det jämt måste man nog bita ihop och fixa det ändå.



Nu menar jag inte att det inte är synd om dem som har ont jämt, jag tycker de gör det riktigt bra som går vidare ändå.



Hm blev nu som så, att det är synd om alla typ :) synd om dig, och synd om mig, och synd om alla :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela