malinsminut

-28

Publicerad 2011-02-23 12:08:54 i Allmänt

Men skärpning nu! Den här jäkla förkylningen verkar ju aldrig gå över...jag orkar ju verkligen ingenting...i helgen var jag ju riktigt taggad och tapetserade en vägg i gästrummet, slipade spackel, promenerade och festade på kvällen...sen i söndags har jag varit slö...inte orkat nånting typ...hade ju bytt pass för att kunna fara på kursen igår, men inte det orkade jag heller...har typ bara legat och vilat...tur att jag orkar med jobbet i alla fall. Ikväll ska jag tvinga mig själv att göra nåt vettigt...och imorrn också för den delen...då är jag ju ledig. Och kanske får jag besök av finaste Sandra också. Blir kul!=)

Igår var jag ganska taggad att skriva några rader om helgen som var, men då ringde precis Janne och då blir det ju alltid pratat i nån timme så då kom jag av mig...fast det var ju kul förstås! Det är inte dumt att ha nån att dela sina mörkaste, hemligaste hemligheter med...haha!

Iövrigt har det inte hänt mycket...förutom att mitt vatten fortfarande är fruset. Jag blir så förbannad! Nu har jag inte ens vatten i toan så nu är det ännu jävligare än det var...jag måste verkligen göra nåt åt det här till nästa vinter...hoppas på plusgrader till helgen! Helgen förresten, det blir kul!=)


Blev lite inspirerad när jag såg det här galna programmet om Täfteå igår så jag bjuder på lite Elvis idag. =)

 

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela