malinsminut

..!

Publicerad 2011-02-01 23:46:37 i Allmänt

Ojoj, den där musiktävlingen drog ut på tiden..jag kom hem halv tolv så nu är jag rätt så trött faktiskt! Det var roligt även fast vi inte klarade alla frågor...men ändå, kul tidsfördriv =) I dag har jag för övrigt haft en rätt produktiv dag också....varit mest på övervåningen med en liten break för att äta och promenera med hundarna...jag har i alla fall hunnit slipa och måla dörren ett varv, sätta upp resten av garderobsdörrarna och nästan gjort klart golvsocklarna till sovrummet! Jag är så otroligt stolt över mig själv att jag äntligen lärt mig att såga socklar...och skarva snyggt dessutom...och få dem att passa ihop i både inner- och ytterhörn! Sjukt vad bra jag är! haha!=) Dessutom har jag städat bort en hel del rat på övervåningen också...

Jag måste börja fundera en hel del på gästrummet nu när sovrummet alldeles snart är klart...jag vet ju fortfarande inte vilka tapeter jag ska ha där...och medan jag bestämmer och beställer tapeter borde jag ju hinna spackla och slipa klart väggarna så jag kan sätta upp dem direkt =) sen är det bara lister och foder som fattas där också och sen klart!=) Jag har ju tre lediga dagar till denna vecka så jag borde ju hinna en hel del...

Jag har skrivit klart inlägget om helgen men jag har inte publicerat det än för jag har inte orkat ladda bilderna...ska göra det imorrn så ni får vänta tills dess =)

Oj, vad jag har mycket att göra imorrn...men först jobb till klockan fem!
På återseende! Hej!

(bild från theblackjacker.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela