malinsminut

Helgen!

Publicerad 2011-02-02 23:00:00 i Festligheter

Jag hade tänkt att jag skulle ta mig tid och skriva lite om helgen som var...ledig på fredan så då höll jag och farsan på med golvet och fixade klart det...sen på kvällen kom Janne och hälsade på. Han hade ett gulligt litet paket med sig som innehöll ett fina ljusfat! Verkligen kul att få presenter utan vidare =)

Han är för gullig den där Jan. En trevlig kväll hade vi i alla fall. Drack kaffe och skvallrade...haha...nä, men han är en av väldigt få personer som jag kan berätta precis allt för. Och dessutom få bra svar (eller ärliga i alla fall, inte alltid det jag vill höra men..=)...). De ni!

Lördagen börjades ju med jobb, och som ni redan vet så fick jag ju punktering på vägen dit...men min fantastiska familj fixade ju allt, bytte däck, tog hem bilen och lämnade en annan bil på parkeringen så jag tog mig hem. Helt otroligt vilka bra personer man omger sig med! Och inte nog med det...jag fick ju dessutom jobba med mina änglar! Jag kan helt enkelt inte säga hur bra dom är...jag önskar jag hade nån bild på dem så ni fick se vilka fantastiska människor jag skriver om...=)...ja NI vet ju i alla fall att det är ER jag menar! Aldrig har man väl så roligt på jobbet nån gång som dagarna man får jobba med dem...dessutom visste ju dom rackarna att jag skulle ut på kvällen så då fick jag smita iväg lite tidigare så jag hann fixa till mig i lugn och ro =) mycket tacksamt! <3
Jag, Janne och Anders skulle i alla fall iväg på rockabillypub utanför Gideå nånstans..(vet fortfarande inte var det var...!) killarna skulle kolla hockeyn så då hann jag ju sminka mig och fixa kläder och så där...sen satt vi en stund hos Anders och fixade lite med Jannes frisyr (läs skägg) och drack en grogg eller två innan skjutsen kom...den stackars chauffören fick skjutsa runt oss tre galningar till lite olika av Anders släktingar...och dessutom lyssna på allt vansinnigt surr...jaja, kul var det i alla fall!=) Väl på puben var det väl lite tråkigt att det var så lite yngre där...bra musik och rätt bra ordnat verkade det vara, men som sagt, brist på yngre folk..jaja, Janne och Anders drog vidare till stan på O'Learys (som för övrigt verkade ganska tråkigt av nattens rapport att döma..) Jag hängde med Elin och Sebastian och dansade och hade rätt trevligt i Gideå. Vägen hem minns jag väl inte särskilt väl kan jag tillägga....förutom att vi åt på max (tror jag? eller hamburgare var det i alla fall) och att jag babblade hejvilt om saker jag lika gärna kunde ha låtit bli att säga..haha...jaja, ni vet ju...där spriten går in...Sebastian hade i alla fall en väldigt snäll brorsa som skjutsade mig enkom hem till Norran! All heder och tack grabben (vad du nu hette?!)

Jaja, nog med text..nu ska ni få se lite bilder =)

Hos den här trevlige herren samlades vi innan avfärd! Fin skylt han hade gjort!=)

Jag fixade Jannes skägg med trimmern så sen fick dom goda vännerna hjälpas åt att dammsuga Janne och golvet. Vuxna män gör saker tillsammans ni vet! hihi

En mysig liten stund på toan..Anders och jag kunde inte låta bli att kolla när Janne putsade skägget...fint blev det!=)

Det här är en arrangerad bild faktiskt! Och lite sur blev jag först, men nu tycker jag att det är ganska lustigt också för det visar ju lite vilka galningar man umgås med...haha!

Hos den ena av Anders släktingar...vi blev bjudna på grogg och öl och kollade lite på fångarna på fortet. Trevligt värre =)

och samma sak hos den andra släktingen =)

På puben!

 

Sen knäppte jag inte så många fler bilder...konstigt nog för att vara jag..men ändå...lite har ni ju fått se!

 

Nä NU ska jag sova! God natt för idag!=)


Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-02-02 23:26:13

Ni verkar ju ha haft mycket trevligare innan ni kom till puben. :p

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-03 10:22:35

Haha, ja den där skylten är ju för söt :)

Postat av: Marie franzén

Publicerad 2011-02-03 16:55:04

Tjena partybruden!

Om du ska visa kort på oss då får du jobba över nästa gång. Förresten så fastnar vi inte på kort,hahahahah;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-02-03 17:53:07

Åh, vilka trevliga besök, hos både Sörens och Biggans. Trevlig släkt det där:)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-03 18:03:00

Ja det har du nog lite rätt i faktiskt Emmy =)



Haha Marie, jag jobbar lugnt över bara jag får ta kort på er!=) Dessutom har jag ett kort på Astrid men hon torde ta mitt liv om jag skulle lägga ut det för hon tyckte inte om det..=)



Jasså du känner dom Angelica! Ja jättetrevliga var dom verkligen!=)

Postat av: Jan-Erland

Publicerad 2011-02-03 19:46:57

Tjenis.....

Byn hette ju FLÄRKE(det var där d hände)!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-03 20:46:25

Tjena J-E

Det säger inte mig så mycket vad byn hette för jag minns ändå inte var det var! Förutom att det var där det hände...hoho...ps. du behöver inte skriva din mail varje gång för det är bara du som heter J-E så dig känner jag ju igen..=)

Postat av: J-E

Publicerad 2011-02-04 21:05:54

Jag skriver min mail ändå, jag känner mig mer som en hacker då=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela