malinsminut

Hmm...

Publicerad 2011-02-02 21:22:29 i Huset

Usch usch usch...idag är en dålig dag...jobbet var väl okej, men sen...har varit på övervåningen och pysslat precis hela kvällen...försökte skära till remsorna jag ska tapetsera...blev helt värdelöst...och nu är alla fabriksraka kanter förbrukade också...köpa nya rullar för 1000 spänn eller vara nöjd med krokiga och fula remsor? hmm....har inte funderat klart än...antagligen skulle jag väl skära upp de andra rullarna fel också....sen monterade jag ihop garderobsinredningen...och SPIKADE PÅ FEL SIDA! Verkligen jättefint med små spikhål på framsidan av hela skåpet...verkligen fint...det enda jag lyckades någorlunda med var att måla dörren..men hur kan man misslyckas med det liksom?

Och nu är jag ännu surare för att jag är så trött...jag hade ju tänkt städa lite här nere...dammsuga och torka golven kanske...men det orkar jag inte nu...och även fast jag tänker att jag ska göra det imorrn vet jag att det kommer att vara på samma vis...efter jobbet kommer jag att gå direkt upp och vara där tills jag blir så trött att jag inte orkar göra nåt mer...damn you dåliga karaktär....

På fredag ska jag till stan...i och för sig i ett roligt ärende, men just nu känns det bara dryyyyygt...

En dålig dag alltså....så reta mig idag OM NI TÖRS!

Hej

Varning! Så här sur är jag...!

Kommentarer

Postat av: Marie franzén

Publicerad 2011-02-03 17:08:11

Tjena bruden!

Du jobbar för hårt, du måste vila och ta hand om dig mellan varven. Är man trött e det lätt att det blir fel;)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-03 18:04:09

Vad du är gullig Marie =) du har nog rätt, men det är så svårt att sluta när det är så roligt och blir så bra =) men ibland måste man inse sina begränsningar och ge sig i tid..=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela