malinsminut

Inte mycket att säga...

Publicerad 2011-02-07 22:27:33 i Allmänt

Idag har jag inga bilder att visa för jag har inte knäppt några...nu fattas det i alla fall bara två skivor i hallen! Det känns sååååå bra! Äntligen har jag både väggar och golv!=) Och snart tapeter, lister, foder och socklar också =) taken är väl lite si och så med...hälften klart ungefär. Jag har satt väggskivor hela dagen idag...till klockan tre då jag var tvungen att gå till jobbet...eller tvungen och tvungen, det är ju kul det också förstås, men när man kommer i gång med nåt vill man ju gärna fortsätta =)

Imorrn kommer jag inte hinna vara uppe nånting alls...först jobba i Skorped till fyra, sen iväg på kurs i stan klockan fem...jag hinner vara hemma i typ tio minuter...får nog lägga fram kläder ikväll då....och sen torde jag väl komma hem runt halv tio eller nåt och då är det väl bara att gå och lägga sig för jag ska ju upp och jobba på onsdag också...phu...jag har varit ledig i så många dagar nu när vi bytte schema så jag har liksom tappat jobbrutinerna...men det går nog fort att dom kommer tillbaka...

Jag har egentligen inget intressant att skriva ikväll...så jag tror jag ger mig nu. Eller förresten...jag bjuder på en låt innan jag hoppar in i duschen =)



Tråkigt att han inte börjar sjunga förrän 1,5 minut in i låten, men ändå...en lugn och bra melodi som avslutning på en bra dag!=)





God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela