malinsminut

Lite bättre...

Publicerad 2011-02-01 10:21:15 i Allmänt

Ja, nu börjar det ju kännas lite bättre angående gårdagens garderobsmiss...jag har ringt och beställt en ny dörr nu...1465 pix kommer det att kosta...ungefär som jag trodde. Jag hade dessutom kollat lite fel...5300 kr skrev jag att garderoberna kostade, men 5800 kr hade jag visst betalat för dom...jaja, när man liks kostar på och gör om ska man väl köpa det man vill ha..eller hur?=)

Nu är alltså garderoberna fixade...1-2 veckor skulle jag ha dörren hemma på gården. Sen ordnade sig ännu en sak. Sängborden som inte passade....gulliga, gulliga Emmy ska ta sig an dem! Jag blir så glad, så glad! Då är det problemet ur världen också! Passade ju perfekt eftersom dom ändå hade tänkt köpa sådana och hade en precis likadan säng! Ibland har man tur..=)

Idag är jag också ledig...blev mycket ledighet nu eftersom vi byter schema idag...sen jobbar jag till fem onsdag och torsdag och sen ledig tre dagar igen! Oj, vad mycket jag kommer att hinna =) Dagens planer är ungefär som gårdagens; slita på med övervåningen, äta och en tur med hundarna...sen ikväll ska jag på nån slags musiktävling (vet egentligen inte vad det är, men jag fick frågan och tackade ja!). Verkar vara nåt musikkryss eller nåt liknande...ja, det blir säkert trevligt! Får väl se hur länge det håller på...kanske orkar jag vara en stund till på övervåningen ikväll...sen borde ju kanske nån städa här också, men jag vet inte vad det har tagit åt husägaren för hon verkar knappast bry sig om att det rullar dammtussar och ligger skräp överallt...jaja, som vissa kloka brukar säga "ett ostädat hem visar på att man har bättre saker att göra"...eller nåt sånt...=)

Jaja, jag bjuder på en liten melodi så här på förmiddan!

Känner ni inte vad man blir på bra humör av den här låten! Man bara ler...=)...jag fattar inte riktigt musikvideon, men ändå...man kan ju  bara lyssna!...och le =)

 

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-02-01 22:34:19

Ja, man är ju för gullig. ;) Nämen, det blir ju toppen! Vi hade ju ändå tänkt köpa såna där bord och du vill bli av med dina, så varför inte göra två flugor på smällen?! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela