malinsminut

Lite tips!

Publicerad 2011-02-02 22:50:06 i Allmänt

Nu är jag på lite bättre humör faktiskt...jag har tagit en dusch, lyssnat på lite bra musik och myst lite med hundarna...och så har jag lovat mig själv att städa och gå ut med hundarna imorrn, och inte vara på övervåningen annat än att måla sista varvet på dörren...så de så...

Men i alla fall..jag kom en sak jag måste tipsa om...jag har varit på jakt efter en bra kajalpenna i hur många år som helst..har testat typ alla märken och många olika sorter (ja, till och med en från Mary Kay, men den dög inte heller!), men aldrig hittat nån som jag har gillat särskilt mycket...förrän nu! Jag har inte använt den så många gånger än så jag kan inte uttala mig om hållbarhet och sånt (förutom att den håller en utekväll, men det måste man väl kunna förutsätta...) hur som helst kommer den från oriflame och ser ut så här:

väldigt mjuk och trevlig...lätt att göra raka streck med..och inte särskilt dyr heller! Ett bra köpt med andra ord!

 

En annan sak från oriflame som jag numera inte kan vara utan är deras ögonbrynsgele med färg...helt suverän tycker jag! Jag använder den faktiskt nästan dagligen även fast jag har rätt bra färg i mig själv...men ändå...den håller ju liksom stråna på plats...man kan missta den för en mascara, men det är det inte...det är ögonbrynsfärg helt enkelt...håller också en hel dag...lite dyrare, men lätt värt pengarna!=)

 

(båda bilderna från oriflame.com)

Hoppas alla som säljer oriflame blir glada för min smygreklam nu! haha!=)

Jaja, jag ska ladda lite bilder till inlägget om helgen så kanske ni får läsa det ikväll om ni har tur..=)..annars blir det väl imorrn..

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-02-05 23:38:25

Stackars dig, du har redan blivit köpt av vileda och silit bang och gjort reklam för dom, och nu oriflame. Vad kommer härnäst? Jag vet inte vad jag ska säga... Finner inte ord.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela