malinsminut

---

Publicerad 2011-02-14 23:36:42 i Allmänt

Jaha...och vad var det här för dag då? Vad hände liksom? Började så bra med en lång sovmorgon...tills jag vaknade...ont i halsen som f*n och värk typ överallt...klev upp och knaprade i mig lite alvedon och voltaren och kröp iväg till övervåningen...orkade inte så mycket mer än att slipa och spackla gästrummet och måla listerna ett varv...sen var det slut på tanten...en dusch vore ju kanske inte så dumt tänkte jag...jaha, inget kallvatten på toan...det har som vanligt frusit när det blir runt -30...äh, tänkte jag, jag duschar ändå...dusch och dusch förresten, jag blev mer eller mindre skållad av hetvattnet...alldeles röd blev jag...och antagligen har jag både schampo och balsam kvar i håret också...

Har fortfarande inte fått tillbaka vattnet, men det spelar väl egentligen inte så stor roll för jag kommer knappt att vara hemma i veckan heller...det är väl nästa gång jag ska duscha då som det blir lite jobbigt, men förhoppningsvis kommer det snart tillbaka om det blir mildare..

Nu, hörrni, är det bara att tagga upp för lördan! Ja, jag vet att det bara är måndag, men vadå, om man har nåt att se fram emot så går ju veckan mycket fortare! Känns väldigt kul faktiskt att fara på Parken, även om jag inte är så förtjust i musiken som spelas där, men ändå..alltid kul att få göra sig fin och dricka öl och härja med alla de bästa =)

Nä nu ska jag kolla på tv innan jag går och lägger mig...fryser gör jag också så det torde nog bli en filt och två mysiga hundar också =) ..hoppas ni haft en bra alla hjärtansdag allihopa! För det har inte jag! =)

Hej!


Hittade bara en rolig grej som jag var tvungen att lägga upp =) hihi!



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-02-22 07:24:09

hahaha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela