malinsminut

Åååå mitt golv =)

Publicerad 2011-01-27 22:12:45 i Huset

Jag fick ju ÄNTLIGEN golvet idag och jag är sååååå nöjd! Det blir så himla fint! Verkligen bättre än jag hade tänkt mig! Till och med farsan sa "ja, det passar ju väldigt bra till tapeterna"! HA! Han som inte ens gillar fondväggar eller svarta tapeter eller svart golv! Mycket bra! Och det är inte heller särskilt svårt att lägga in. Billigare än golven jag har nere, men ändå  bra låssystem så det går smidigt att lägga ihop det. Ikväll har jag haft farsan som hantlangare så vi hann lägga in en fjärdedel av golvet ungefär. Imorrn blir det resten!=)

Här kommer några bilder på mitt härliga sovrum ;)

Jag fuskade lite med denna bild =) ungefär så här plus fönsterfoder och golvsockel kommer det att se ut när det är klart =)

 

Golvet är liksom fuskådrat så det ska se ut som svart ekplank...det är svartare i verkligheten, men jag var tvungen att knäppa utan blixt för att få med ådringen..

 

Så här mycket (lite) hann vi.

Och den här delen ska vi göra imorrn...

 

Nu har jag städat och fixat lite och dessutom jobbat (i Solberg!) idag...och så lagt golv då...så nu är jag sååå trött...blir tidig kväll ikväll!

 

Hörs hej!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-01-28 11:46:20

Ååååååååå så snyggt !!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela