malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2011-01-04 00:25:19 i

Jag har verkligen inte haft tid at skriva nånting idag...har jobbat stenhårt på övervåningen...bara tagit en paus för att äta och en paus för att gå ut med hundarna...och nu så här på natten har jag beställt hem en elcentral, massa strömbrytare och uttag, lite kablar, en vägghängd toa och golv till sovrummet...så pengarna bara rullar ut...men fint blir det =)

Jag har så himla mycket jag har tänkt skriva om, MEN JAG HINNER JU ALDRIG! Julen är fortfarande ogjord, renoveringsbilder, kattungarna...ja, hur mycket som helst...men jag torde ha lite mer tid imorrn för då jobbar jag hela dagen och då brukar jag ju inte ha så mycket ork efter så då passar det att sitta vid datorn...

Nu känns allt bara bra och kul så därför blir dagens lista..:

5 saker att se fram emot:

*Tjugondan. Dans på skolan! Ska bli hur kul som helst! Var riktigt bra drag i fjol och kommer nog att bli det i år också!=)

*När kattungarna flyttar. Ja det kommer ju att vara lite ledsamt också förstås, men det ska bli så himla skönt att få städa upp och göra iordning...dom bara stökar till och dyngar ner hela tiden..

*När övervåningen är klar. Ja, nu börjar det ju faktiskt närma sig! Snart har jag två rum klara för tapetsering och det känns sååååå kul!=)

*Nytt schema. Från den andra februari får vi förhoppningsvis ett nytt och mycket bättre och mänsligare schema. Längtar!

*Våren! åååå så jag längtar...och nu blir det bara ljusare och ljusare! Allt blir bara så mycket roligare!


Ja det var det...jag är så himla trött nu så jag orkar inte ens leta åt nån bild....hörs imorrn!=)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela