malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2011-01-04 23:31:30 i

5 saker jag längtar efter just nu:

*Mitt piano. Kan ju snart ta hit det bara övervåningen blir klar!

*Ett sovrum. Snart, snart är det klart! Då kan jag äntligen stänga dörren till sovrummet och skita i om sängen är bäddad eller inte! Nu ser ju alla det...

*Mina brorssöner. Imorrn får jag träffa dem! Fina, gulliga ungar!

*En tatuering. Ja jag längtar faktiskt efter det...jag har inte bokat tid eller så, men jag har så många bra idéer och har funderat så länge nu att jag snart måste göra det...plus kanske fylla i några av de andra...börjar ju se lite si och så ut på vissa ställen..

*Helgen. Oj vad jag ska jobba! Dygnet runt typ..=)...uppe alltså...och kanske hinner jag med nåt extra roligt också =) Vem vet, vem vet =)

Typ samma lista som igår, fast nog är det ju lite skillnad att längta efter och se fram emot...tycker då jag i alla fall =)
God natt!


Bild från commons.wikimedia.org

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela