malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2011-01-19 23:07:17 i

Jag har verkligen blivit lat...men vadå...bättre än jag var i alla fall =) ikväll har jag varit så lat så jag borde skämmas...jobbade till fem, åt, la mig framför tv:n och här har jag legat sen dess...har i och för sig klivit upp och hämtat vatten och saker att äta...perfekt! Man behöver verkligen äta mycket och onyttigt när man ligger och slöar hela kvällen....eller inte. Nä, skärpning nu. Jag måste nog sluta sova efter jobbet....allt blir uppochner. Men jag hatar ju att kliva upp på morgonen och då blir jag trött på eftermiddan...men det torde väl bli bättre nu när vi får nytt schema från första februari...längta! Aldrig mer fyra långa dagar på rad!

Jaja, dagens lista får bli som följer:

Saker jag borde ha gjort ikväll;


*Gå ut med hundarna. Ja, nu tog ju morsan ut dom (tack!) så dom har ju ändå fått sin promenad...men jag behöver ju den också..

*Vara på övervåningen. Ska det blir klar nån gång måste jag ju sätta lite fart...men just nu är jag så omotiverad för att saker jag beställt aldrig kommer....hrm...

*Städa upp
. Ska det vara ett slags party här på fredag måste jag röja lite i lyan =)

*Slänga ut kattlådan. Alla kattungar har flyttat, men lådan står kvar...borde ju inte vara så jobbigt att kasta ut den..

*Fixa naglarna.
Dom ser inte bra ut...

De tre sista punkterna kan jag ju göra imorrn, men de två första är ju liksom en dag åt skogen...jaja..som sagt, nya tag imorrn...

I övrigt har det varit en toppendag! Fint väder, bra dag på jobbet och härligt på alla sätt =)

Hej!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-01-19 23:19:32

Typiskt, jag som är orsak till en av punkterna. Var jag som hittade på att vi skulle vara hos dig, jag som misstänkte att du skulle tycka det var roligt att vara värdinna :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-19 23:22:37

Ja, men som sagt, städningen kan jag ju ta imorrn så det är ingen fara. Och jag tycker det är kul att ha folk så! Det är ju smickrande att ni vill vara här!=)

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-01-20 10:44:44

Fick samma skuldkänslor som PJ här då da..

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-20 19:14:17

Men geeeee eeeeeer! Jag har ju sagt att jag tycker det är kul att vi ska vara här och nu tänker jag inte säga det nå fler gånger! Så de så...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela