malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2011-01-03 00:36:42 i

Dagens lista får bli kort och enkel..jag börjar bli ganska trött nu så jag ska snart gå och lägga mig...

Jag har haft en väldigt produktiv dag i dag så därför...:

5 produktiva saker jag har gjort idag:

*Jobbat 7-16
*Klippt Olle och Edvin
*Klippt klorna på en hund i byn
*Dragit klart elen i gästrummet
*Tapetserat en spånskiva som ska bli till hängare i hallen

Ja, det var det! Inte mycket mer att säga! Trött och nöjd är jag! Bra start på det nya året by the way =)



Kommentarer

Postat av: Sara Lundberg

Publicerad 2011-01-03 11:02:12

Hej!

Vilken produktiv söndag du haft!

Den där tapetserade spånskivan lät spännande, du får gärna lägga upp bilder på den!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-03 11:59:44

Ja ibland lyckas man få krafterna att räcka!=) Ja jag ska absolut lägga upp bilder på den! Ska försöka få den färdig idag!=) Gott nytt år på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela