malinsminut

...

Publicerad 2011-01-14 22:16:50 i Allmänt

Jag har varit dålig på att uppdatera några dagar nu...men jag lovar att bättra mig! Jag har haft fullt upp med leveranser av kattungar, uppsättning av innertak och stjärnhimmel...och så jobbet då förstås...imorrn är det tjugondagsdans på skolan, blir nog hur kul som helst! Förfest hos mig så kom hit vettja!=)

Annars rullar livet på lite som vanligt...ikväll blir det till att städa, förbereda lite för imorrn, fixa naglarna och sen gå och lägga sig...upp och jobba imorrn...

Allt går ju så mycket lättare när man dessutom har lite bra musik att lyssna på...jag bara älskar Jay Smith! Han är ju helt otroligt bra! Vilken fantastisk man alltså....man blir nästan lite kär i han =)




Ja, vad säger man? Den enda jag vet som är sjukt snygg i kilt....oooo...=)

På återseende!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-01-15 11:49:50

Allvarligt!? Tycker du att han är snygg?? Om han kunde klippa håret och skaffa sig ett riktigt jobb kanske det vore nåt.. Du borde kanske bjuda in han till salong skyll dig själv? Han skulle behöva piffa till sig lite...

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-01-15 16:34:22

Hahahha skulle säga hugg han malin... men annika verkar inte så nöjd med att få honom i familjen? tycker nästan hon lät lite hård :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-17 13:53:34

Ja ALLVARLIGT Annika! Han är snygg! Och kanske tycker jag att han är lite snyggare bara för att han sjunger så sjukt bra =) Han är välkommen hit vilken dag som helst, det vet du =) by the way tycker jag inte att han behöver klippa sig heller...



Ja, Pernilla! Får jag chansen ska jag ta han! haha! Då får väl Annika säga vad hon vill =)

Postat av: Elin S

Publicerad 2011-01-17 19:47:33

Men alltså, jag är inne på Annikas spår. Hur tusan kan du tycka han är snygg i kilt!? Nej Malin du behöver en riktig man, inte en kille i kjol och långt hår!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-17 21:11:17

haha Elin! När man läser din beskrivning tycker jag nästan att du har rätt...men han ÄR ju en riktig man, fast han har kjol och långt hår! haha!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela