malinsminut

Grått nytt hår

Publicerad 2011-01-02 23:43:34 i Festligheter

Ja det verkar gå dåligt det här med julinläggen, men om ni bara har lite tålamod så kommer dom =) Jag tänkte börja med nyårsafton ikväll eftersom det är färskt i minnet...

Vi var ett glatt gäng som drog till Solberg på fredan. Klockan två for vi som åkte bil och de som hade skotrarna for några timmar tidigare. Jag, Lena och Linda fick lifta med Jörgen.

Även denna kväll beskrivs bäst i bilder så jag har laddat upp några...men ni får bara se dom städade fotona..=)..för er som har facebook kommer jag att ladda upp fler bilder där så ni kan kolla =)



På väg till Solberg. Ljummar med en öl =)


Andreas fixar finanserna på golvet..


Vårt bord blev stulet till grannstugan så vi fick fixa det på annat sätt...jag, Jörgen och Erik.


Så här fint hade dom dukat i grannstugan! Papperstallrikar, plastbestick och plastglas...och ändå blev det så fint!


Vi hade beställt mat från restaurangen. Det här var förrätten! Varmrätten bestod av en kött- och fiskbuffé med potatisgratäng och olika såser och sallader. Supergott verkligen! Och dessutom så mycket att det blev över till frukost dagen efter!=)


Stefan, jag och Martin har det trevligt.


SKÅL! En hel del snapsar blev det =)


En del av gänget...Från vänster och runt: Andreas, Lena, Linda, Helena, Stefan, Stefan, jag och Martin. Jörgen, Tomas och Erik saknas på bild.


Någon tände eld på den fina bordsdekorationen...



Ja, nu får ni inte se några fler bilder från kvällen...egentligen är sanningen den att hälften av oss sov innan tolvslaget så...ja...missade raketerna och allt..men inte gjorde det nåt =)

Dagen efter...


Mysigt med matrester till frukost...alla pigga och fräscha =)


Jag bjuder på den här bilden trots att vi ser mer eller mindre vansinniga ut allihop...Jag gillar särskilt min frisyr och Tomas byxor. Jättefina och fräscha var vi!


Slut på muggar...slut på vanliga glas...gick bra att dricka kaffe i ett champagneglas också!

Ja, nu vet ni! Det nya året kom och det gamla försvann i Solberg! Perfekt!
Tack alla ni för en trevlig helg! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2011-01-04 19:15:19

HAHA! Jag missade totalt att blomman brann! Fasiken vad nice gjort att fjutta på den!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-01-17 15:00:50

Härliga bilder !!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela