malinsminut

Julafton

Publicerad 2011-01-04 12:44:29 i Festligheter

Årets (eller förra årets egentligen) julafton var vi hos mig. Det var jag, mamma, pappa, Olle med familj, Annika och morbror Marcus med familj. Mycket trevligt! God mat och mycket surr! Precis som det ska vara!=)


Arvid och Alicia, de stora barnen, fick ett eget bord!

Roliga marschallburkar farsan hade fixat =)


Välkomstglögg!


Egen kypare vid det lilla bordet!



Efter tomtens framfart!


Fyra fina barn på trappan! Nästan omöjligt att få dem att sitta stilla samtidigt så det här var det bästa som gick att åstadkomma! Mina fina älsklingar!

 

Tomtens besök får ett eget inlägg för det är rätt många bilder....så jag ska fixa det ikväll kanske!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela