malinsminut

Mary Kay

Publicerad 2011-01-06 10:41:07 i Allmänt

Jag fullkomligt ÄLSKAR Mary Kays produkter! Jag trodde verkligen inte att de skulle vara så bra, men jag gav det en chans och blev överbevisad! Jag tycker jag har blivit mycket mjukare och fått mer balanserad hy eller vad man ska säga...sen tycker jag även att mina rynkor (haha!) har blivit bättre =) Jag vet att jag knappt har några rynkor, men ändå, de där pyttepyttelinjerna som bara jag ser har blivit mindre eller försvunnit =) så de så! Deras foundation är faktiskt den enda flytande jag har provat som faktiskt inte täpper igen och känns som ett "lager". Den blir inte heller mjölig och håller typ hela dagen =) Och sen är produkterna inte så farligt dyra heller...och räcker länge..och luktar gott =) hudvården är helt klart överlägsen, sminket är inte heller så tokigt och kroppsprodukterna har jag faktiskt inte provat så de kan jag inte uttala mig om...men, om ni inte har hittat någon serie som passar er än så PROVA Mary Kay! Det är suuuuuper!=)


Det här setet har jag! Mirakelsetet heter det tror jag och består av rengöring, dag- och nattserum, fuktkräm, ögonkräm och fundation. Det kostade typ 2000 kr men då fick jag också en extra nattkräm på köpet, en så kallad fuktbomb! Det var drygt fyra månader sen och alla produkter räcker än, så det är dryga grejor det här!=) Nu har jag i och för sig varit tvungen att beställa en ny rengöring och fuktkräm för de är snart slut, men ändå...fyra-fem månader kan man nog räkna med att det räcker...och då är väl 2000 spänn inte så farligt va?=)
Fuktkrämen och ögonkrämen är inte med på bilden. (Bild från freestuff.com)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-01-06 23:59:15

Ah du ser :) minns du att jag frågade om du provat dem? Det var typ jättelänge sedan. Men du var så nöjd med nån kräm du köpte i stan så jag drog som inte vidare på mitt i det närmaste reklam-surr :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-09 00:42:22

Jasså,..näe det minns jag inte, men jag vet ju att du använder MK! Jag har faktiskt provat det för några år sen och var inte alls nöjd då, men nu gav jag det en chans till och se så nöjd jag blev!=)

Postat av: Erica Strömberg

Publicerad 2011-01-28 00:13:23

Vad kul att du upptäckt Mary Kay! Säljer o använder produkterna o jag förstår din "förälskelse" Dom är suuuuperbra! Ett tips är microdermabration-setet. Love it!

Vad fint du gör i huset förresten!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela