malinsminut

När tomten kom

Publicerad 2011-01-04 23:19:26 i Festligheter

Som jag lovat kommer nu ett litet bildregn från tomtens besök på julafton! Det var väl egentligen bara Arvid och Alicia som förstod vad det handlade om men jag tror nog att Edvin och Saga också tyckte att det var lite spännande =) Det första Alicia sa när tomten kom in var "och jag har varit jättesnäll hela året, men det är den här lilla busen som har varit olydig, hon har inte varit nå snäll!" och så pekade hon på Saga! Snacka om att hänga ut syrran! haha!

Lillemaj var tvungen att kolla vad det egentligen var för tomte...

Alicia hjälpte gärna till att dela ut julklapparna!

Arvid tyckte det var lite spännande!

Edvin tyckte nog att tomten var lite konstig...

Stora killen som vågade hämta själv!=)

Saga fick lite stöd av sin mamma =)

 

Nu får det vara nog med bilder...det tar ju så himla lång tid att ladda upp här så jag ids inte lägga in fler. Ni som är vän med mig på facebook får ju ändå se alla bilder där så =) Jag har inte laddat upp bilderna från jul än, men det kommer nog såsmåningom det också..=)..Annars får ni väl helt enkelt komma hit om ni vill se alla bilder!

Jag är i alla fall väldigt nöjd över alla bra julklappar jag fick. Jag hade önskat mig tre saker och fick två av dem så det var ju rätt bra utdelning =) Sen fick jag ju en hel del mer bra prylar som jag inte visste att jag ville ha, men vet nu =)

Jag fick i alla fall

*En sodastreamer, två extra flaskor och en drickasmak (hade jag önskat mig)

*En extern hårddisk (hade jag också önskat mig)

*Ett otroligt roligt spel, eller vad man ska kalla det..knäppgök heter det och kommer alldeles säkert till användning!

*En jättefin pärlplattestjärna som Alicia hade gjort

*En mugg med en bild på Alicia utklädd till häxa och med texten "sim salabim, ha en trevlig o kul o dag!" Hon säger alltid det där sista när vi har pratat i telefon så jag tycker det var jättegulligt!=)

*En ljuslykta

*Påslakanset

*Lottpaket (vann 100 kronor faktiskt!)

*Fotopapper

Ja, jag kanske har glömt nåt, men det var rätt bra ändå va?=) Supernöjd är jag! Det enda jag inte fick som jag hade önskat mig var en dammvippa. För att kunna damma kronan i matsalen..men den kan jag ju köpa själv!=)

Nu ska jag dricka lite bubbelvatten! Hörs hoj!

Bild från saxokam.nu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela