malinsminut

Produktiv dag!

Publicerad 2011-01-31 23:22:15 i Huset

Trots alla missöden som ni fick ta del av i förra inlägget har jag haft en väldigt produktiv dag idag...jag har gjort ett 12-timmars skift på övervåningen med undantag för en paus för att äta och en promenad med hundarna..och så en tur till Nordemans...men det ingår ju liksom i övervåningen =)

Tvättat, spacklat och slipat två varv på dörren till sovrummet. Imorrn ska jag måla första varvet av tre!

Satt upp golvskenan till garderoberna och fått en dörr på plats! (och en dörr som hamnar på bränngropen...hrm..)

Slipat spackel och tapetserat klart sovrummet! Nu är det bara de här remsorna kvar som ska vara på väggen bakom sängen! Här ser ni även att golvet är klart!=) Lite golvsocklar och foder på det här så! Och en fin dörr förstås =)

Här är min fina, fina säng! Den ska förstås stå närmare det lilla fönstret och så ska det ju vara blå och svarta remsor på väggen bakom...här ser ni även golvet...och en garderobsdörr längst till vänster...hela den väggen blir garderober. Så klart ska jag (eller Olle...) ju sätta foder runt fönstrena också...och golvsockel...och fler garderobsdörrar...=)

 

Jag är i alla fall verkligen jättenöjd med hur mitt sovrum börjar bli! Allt blir nästan bättre än jag har tänkt =) Det ska bli så fantastiskt skönt när jag äntligen får flytta in där! Fatta vad jag längtar! Snart...snart så...

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite scrubs innan jag somnar...måste ju orka ännu en dag på övervåningen imorrn =)

 

God natt!

 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-02-01 04:37:25

Vi har en likadan säng. Den ser väldigt lyxig ut när den är bäddad. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela