malinsminut

Tjugondagsdans!

Publicerad 2011-01-17 21:46:14 i Festligheter


Ja i lördags var det alltså dags för tjugondagsdans på skolan här i Norrflärke. Förfest hos mig och efterfest hos Fredrik och Sofie. En riktigt kul kväll var det!=)

 

Arvid var också med en stund. Han är en hejare på att skåla!=)


Folk i köket! Mikael, Jörgen, Emma, Stefan, Helena, Anders och min käre bror.

Folk även i vardagsrummet!






 

 

 

 

 

 

 

 




Tre fina flickor! Annika, Elin och My.

Berra, Anna och Sofie i hallen. Rätt mycket kläder och skor va?!=)





På skolan! Ljuset är tänt för att det är dags för lottdragning! (jag lägger upp bilder senare på mina vinster...helt fantastiska!=)...)

En omdömeslös person får varje år dra lotterna...i år blev det Lars Sandström =)



Det var ju så klart även dans! Ba´vi spelade och var jättebra!=)

Mina skor var väldigt populära tydligen. Schysst färg va?=) Matchade ju klänningen perfekt =)



Efterfest hos Fredrik och Sofie! Ända till klockan fyra höll vi igång...shottade fishermans friend och härjade...kul var det!=)

Jag och supersöta Cecilia!

 

Det blev alltså en riktigt lyckad kväll! Jag hade hur kul som helst och mådde rätt så bra när jag kom hem...trodde jag...men det gjorde jag inte...och dagen efter...ja, vad ska man säga? Halv tre på eftermiddan lyckades jag masa mig ur sängen...och på söndan blev det inte många knop gjorda...jag var som en slöra...duschade och städade upp lite...somnade runt halv tio i soffan och sov hela natten där...urk, vilken bortkastad dag! Men som sagt, kul kvällen innan =)


Överblivet chips och dip från kvällen innan fick bli min frukost (om man nu kan kalla det frukost klockan tre på eftermiddagen..!) dagen efter...det var faktiskt det enda som kändes lite gott i alla fall...

 

Ni som har facebook kommer att få se massa fler bilder! Jag lovar, jag ska ladda upp dem! (och även från julhelgen...håll ut bara, det kommer!=)...)

Hej hej!=)



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-01-17 22:26:58

Hihi ni verkade ha haft kul !!

Postat av: Cici

Publicerad 2011-01-20 01:17:38

Haha! Jag och min bättre hälft hade exakt samma uppstigningstid, vilket var väldigt pinsamt med tanke på att restrerande familj minus en syrra satt nere i köket och var precis beredda på middag när vi släntra ned för trappan, haha, och det var väl sammanlagt andra gången jag träffa dem xD Mäkta pinsamt,men det gick då rakt av bra, och som tur var så mådde jag hyffsat prima :) Tack igen för en sjuuukt rolig kväll, underbart!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-20 19:16:23

Ja kul var det Lovisa!=)



Jag kan verkligen tänka mig att det inte kändes så kul Cecilia, men vadå, Anders är ju inte mycket bättre så! =) Dom är nog ganska van skulle jag tro =) Tack själv för i lördags! Verkligen jättekul var det!=) Hoppas på fler såna kvällar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela