malinsminut

Veckan...

Publicerad 2011-01-24 23:04:28 i Allmänt

Det är en ganska fullspäckad vecka det här...jag känner mig lite stressad än fast jag inte behöver vara det...mest för att jag bara har lust att vara på övervåningen och inte göra nånting annat...men det går ju inte...

Måndag: Jobba 7-15, ut med hundarna, äta, valberedningsmöte, i säng.

Tisdag
: Jobba 7-15, äta, i väg på kurs 18.00 i stan, i säng.

Onsdag: Jobba 8-16, ut med hundarna,  äta, släpkärra till Nordemans för att inhandla diverse byggmaterial, förhoppningsvis lägga golv, i säng.

Torsdag: Jobba 7.30-17.30, äta, ut med hundarna, förhoppningsvis lägga klart golvet, städa, i säng.

Fredag:
Ledig! Borde hinna tapetsera klart sovrummet och spackla gästrummet...och golvet bör också vara färdigt om det nu kommer nån gång...dessutom är det massa foder och taklister kvar att sätta...får ägna hela min lediga dag åt övervåningen. Förbereda för lördagen. I säng.

Lördag:
Jobba 7-16 i Moliden. Duscha. Förfest (får sminka och fixa mig där), iväg på Rockabillypub! ÅÅÅÅ KUL!=)

Söndag: Vara bakis, äta onyttigt, slöa i soffan, prata i telefon, lyssna på musik...Kanske vara på övervåningen.

Ja, ni ser...inte så stressig vecka, men ändå...stressigt i mig...!

Först tänkte jag inte skriva att jag skulle på kurs för vissa verkar tycka att det är konstigt och att jag inte är riktigt klok, men sen tänkte jag äh, va faen...tyck vad ni vill då...ni som fortsätter tycka om mig verkar ju inte bry er...och ni som inte tycker om mig kan jag lika gärna vara utan...så de så..jag brukar inte bry mig särskilt mycket om vad folk gör heller....gå i kyrkan, rösta på vilket parti ni vill, drick sprit eller inte, träna varje dag, var med i vilken klubb du vill och gå vilka kurser som helst...jag bryr mig inte för jag tycker ju om dig...som du är...sen kanske jag inte gillar en del handlingar och åsikter, men när jag har hittat folk jag tycker om bryr jag mig sällan om vad de engagerar sig i...hursomhelst...kursen...det är en kurs i medial utveckling! Mycket spännande! Jaha, spöken, trolldomar, hokus pokus, andar och annat overkligt kanske ni tänker, men det är sååå mycket mer än det...=) man lär sig så otroligt mycket! Och ändå har jag bara varit en gång hittills...som sagt...mycket spännande är det!=) Imorrn ska vi pyssla lite med psykometri! Ska bli intressant att se om man kan läsa ut nåt ur föremål och så..och om nån annan kan läsa ut nåt ur mina saker....spännande va?=)

Nä nu ska jag fortsätta poppa musik och dansa lite i hallen innan jag går och lägger mig! Hoppas ingen spionerar in genom nåt fönster bara för då blir jag väl skickad på rosa huset!=)

God natt!



Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2011-01-25 00:02:34

Åh! Den kursen skulle ja Me vilja gå! Funderade på de senast igår,mkt spännande:-D ! Ska iaf gå på en privat sittning. Tror att de kan va bra för alla så man kan få lite olika perspektiv på saker å ting,eller hur man nu ska säga:-P

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-25 06:37:56

Det lät ju riktigt intressant och spännande! :) Hoppas du får roligt!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-25 22:56:09

Ja du borde absolut ta chansen Marina! Det är så spännande och inspirerande! Ja en privat sittning är också toppen! Det är ju så himla spännande att höra hur nån annan berättar allt om en själv =) och vad som kommer att hända...;)



Ja det är riktigt roligt Emma! Verkligen toppen!=)

Postat av: marina

Publicerad 2011-01-25 23:31:59

Ja ja borde kanske de! Har ju redan vart Me om att nån liksom läser av mig. När ja va 17 träffade ja en tjej som spådde mig Me tarot å då såg hon att ja skulle flytta till Norrland,träffa en äldre kille,skaffa barn! Helt otroligt eftersom ja intr haft en tanke på att flytta hit förrän ja va typ 20:-P. Sen va de en annan läskig grej,hon såg ett sjukhus och ett barn,en månad senare blev ja sjuk å höll på att trilla av pinnen i samma veva blev mamma gravid! Sanslöst häftigt hur nån kan sånt!! Ojoj långt de blev:-P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela