malinsminut

Ger upp

Publicerad 2011-07-21 23:31:15 i Festligheter

Äh...jag har laddat upp bilderna från fredan i Strömsund på Dundermarknaden...men JAG ORKAR INTE! Bara vetskapen om att det är typ 400 bilder till från den helgen och lika många från midsommar gör att jag ger upp....ni får helt enkelt gå in på facebook och kolla om ni vill se dom. Eller be nån som har facebook. Eller komma hit och kolla. Om ni nu vill se dom alltså.

Strömsundshelgen var i alla fall så fantastiskt rolig! Den toppar midsommar faktiskt! Allt var bara kul! Folket, stämningen, festerna...ja allt!=) Fantastiska Strömsund! Imponerade och levererade!

På lördag drar jag dit igen =) så lätt blir dom ju inte av med mig ;) nä, jag ska hälsa på Cecilia och Anders...det är nåt hålligång där då också...traktorpulling och öltält verkade det som! Kuuuul!=) Och efter helgen åker Anders hem och jobbar så då ska jag och Cecilia nog dra till Östersund och kolla läget på krogarna =) torde ju vara högtryck så här innan yran ;)


En bild från dunder! Jag är nästan avundsjuk på mig själv som har det så bra! Och ska dit igen! Och får hänga med Cecilia! Och får dricka öl! Och får se traktorer! haha!=) Ja kul ska det då bli i alla fall!=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela