malinsminut

Helgen

Publicerad 2011-07-05 00:33:49 i Allmänt

Jag har jobbar heeela helgen...så det har inte blivit mycket annat gjort än just att jobba...och tapetsera hos mamma och pappa. Hade jag varit ledig hade jag så gärna farit på sommarfesten i stan, men det får väl bli nästa år....

Mamma och pappa hade i alla fall smågrabbarna från lördag till söndag så igår efter vi hade ätit middag gick jag, Annika och Pernilla till Flärken med killarna för ett kvällsdopp. Härligt var det! Jag hade sån lust att bada, men det ville inte de andra två tanterna så då fick det vara även för mig ;)


Väldigt intressant med får tycker grabbarna!









Efter den här bilden råkade Pernilla tappa min kamera i backen så då gick det inte att fota någe mer! Men det gjorde inget för det var bara att bryta till objektivet så funkade den igen =)


Trevlig helg ändå! Ja, jag måste nog säga det. Nu till helgen blir det huuuuuuuur kul som helst! Jag längtar ihjäl mig!=) Jag ska till Anders och Cecilia i Strömsund där det vankas Dundermarknade och en hel del fest =) ska bli såååå roligt! =)=)

Nu är det ju bara midsommar kvar att skriva om....men som sagt, det får bli när jag har tid att ladda fler bilder...nu är jag ju faktiskt ikapp med resten =) imorrn är det jobb igen så nu måste jag gå och lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-07-05 06:10:50

Yeaj! Gu vad roligt det kommer bli! Dundermarknaden kommer bli något alldeles extra i år nu när du kommer hit!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-07-05 09:09:26

Haha nä nu glömmer du hur det var. Jag tappade kameran FÖRST, så tog vi typ tre bilder på grabbarna och sedan blev kameran svart och stängde ner, utom objektivet. Men det känns RUSKIGT SKÖNT att den verkar vara kry igen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela