malinsminut

Innan semestern...

Publicerad 2011-07-21 23:15:22 i Allmänt

Okej, jag har det lite kämpigt att hinna ikapp...jag knäpper så himla mycket kort hela tiden och har lust att skriva så mycket men jag hinner helt enkelt inte! Sista veckan innan semestern pysslade jag i alla fall med detta:




Fräscha upp Annikas kök. Måla luckor och lådor, byta handtag, måla inredningen och några av väggarna...tapetseringen hade jag ju gjort bort tidigare...

Ser ni skillnaden?=) och ändå var det här bara första varvet...andra varvet blev lika stor skillnad fast jag tyckte det var vitt redan! Slutresultatet blev i alla fall jättebra! Vi har knäppt före-bilder så när vi har lagt in det nya golvet ska vi ta riktiga efter-bilder också så ni kan få se =)

 


Fredan innan semestern for alla vi på jobbet (minus en) och åt i Norrfällsviken. Mycket gott och trevligt!


Bakad potatis med nån slags röra....oooo så gott!=)


Chokladtårta till efterrätt....kronan på verket liksom =)

Ja...det var alltså veckan innan semestern...i måndags fick jag ju ääääääntligen fyra veckors härlig ledighet! Som jag har längtat! Det är redan torsdag i dag så jag fattar inte var veckan har tagit vägen....och de tre som är kvar torde väl gå ännu fortare...tyvärr...!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela